2.06.2015

Santa Muerte Sugar skull makeup tutorial-halloween/Αποκριάτικο μακιγιάζ -τόσο όμορφες 2015





Γειά σας φίλες μου, άνοιξε το τριώδιο και ναι, αυτή είναι η αγαπημένη μου περίοδος! Θέλω να σας φτιάξω τόσα αποκριάτικα μακιγιάζ που δεν ξέρω με ποια σειρά να τα φτιάξω και ποια από όλα να ανεβάσω! Εάν θέλετε ζητήστε μου εσείς κάποιο αποκριάτικο μακιγιάζ να με διευκολύνετε! Για σήμερα ετοίμασα ένα εύκολο santa muerte μακιγιάζ με φούξια- μωβ και πολύ λάμψη! Επιλέξτε για ντύσιμο ένα μαύρο φόρεμα ή εάν θέλετε αγοράστε μια μαύρη κάπα με κουκούλα που είναι ιδανική επιλογή! Στα μαλλιά θα χρειαστείτε ψεύτικα λουλούδια μεγάλα.
watch the tutorial on YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QKIUfFgKtwo
Για το μακιγιάζ θα χρειαστείτε,

 μια λευκή βάση (εγώ αγόρασα μία από το jumbo 1,50€ και ήταν η χειρότερη)

μία λευκή πούδρα(κάνει και το ταλκ)

φούξια ,μωβ και μαύρη σκιές

μαύρο μαλακό μολύβι

μαύρο eyeliner

φούξια και μωβ μολύβι χρησιμοποίησα Erre due

στρασάκια

ψεύτικες βλεφαρίδες μεγάλες

μάσκαρα μαύρη

διάφανη κόλλα για βλεφαρίδες

gel για glitter (έχω της seventeen) κάνει και το gel μαλλιών ή διάφανο lipgloss.

Ροζ glitter

Καλή επιτυχία στην αναδημιουργία του, ότι χρειαστείτε είμαι στη διάθεσή σας.

Βρείτε με και στον προσωπικό μου λογ/μό στο facebook: Χριστίνα Κρητικού

Να περάσετε υπέροχα, να γελάσετε με τη ψυχή σας!

Πολλά πολλά φιλιά

Χριστίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου